Paginawaardering
Om de kwaliteit van de contentpagina’s vanuit gebruikersoogpunt te meten, hebben bepaalde paginatypen een feedback-zone.
Op welke pagina's verschijnt deze?
De feedbackoptie verschijnt automatisch pagina’s van het type Artikel, Nieuwsbericht, Onderwerp en Product.
Hoe werkt deze feedbackzone?
De feedback-optie start met een ja/nee-vraag.
Na het beantwoorden van de vraag ‘Heeft de informatie op deze pagina u geholpen?’ is de interactie als volgt:
Indien ‘Ja’: Tekst (bijvoorbeeld Bedankt voor uw compliment. Of Dank u wel voor uw reactie.)
Indien ‘Nee’: vervolgvraag:
Dat is jammer. We horen graag wat het probleem is. Zodat we de pagina kunnen verbeteren.
- Ik begrijp niet wat er staat
- De informatie is niet volledig
- De informatie is onjuist.
- Andere reden
Na aanvinken: inputveld
Kunt u dit nader toelichten?
Na verzenden toont een bedankt tekst.
Hoe weet ik of er gereageerd is?
Na verzenden wordt de feedback in iprox.cms opgeslagen.
een iprox-gebruiker met moderatie rechten kan reacties terugvinden onder Moderatie > Formulieren.
Hoe kan ik de inhoud van de vragen onderhouden?
In het iprox.cms onder de map ‘Algemene pagina's’ staat het paginatype ‘Paginawaardering’. Het is mogelijk om de bestaande vragen/ antwoorden aan te passen, alleen de structuurweergave en aantal vragen moet gelijk blijven.
De bedankt-teksten staan in de referentielijst 'Overall'.
Als er aanpassingen in de structuur wenselijk zijn graag contact opnemen met de iprox.servicedesk.