Paginawaardering


Om de kwaliteit van de contentpagina’s vanuit gebruikersoogpunt te meten, hebben bepaalde paginatypen een feedback-zone.

Op welke pagina's verschijnt deze?

De feedbackoptie verschijnt automatisch pagina’s van het type Artikel, Nieuwsbericht, Onderwerp en Product.

Hoe werkt deze feedbackzone?

De feedback-optie start met een ja/nee-vraag.

Na het beantwoorden van de vraag ‘Heeft de informatie op deze pagina u geholpen?’ is de interactie als volgt:

Indien ‘Ja’: Tekst (bijvoorbeeld Bedankt voor uw compliment. Of Dank u wel voor uw reactie.)

Indien ‘Nee’: vervolgvraag:

Dat is jammer. We horen graag wat het probleem is. Zodat we de pagina kunnen verbeteren.

  • Ik begrijp niet wat er staat
  • De informatie is niet volledig
  • De informatie is onjuist.
  • Andere reden

Na aanvinken: inputveld

Kunt u dit nader toelichten?

Na verzenden toont een bedankt tekst.

Hoe weet ik of er gereageerd is?

Na verzenden wordt de feedback in iprox.cms opgeslagen.
een iprox-gebruiker met moderatie rechten kan reacties terugvinden onder Moderatie > Formulieren.

Hoe kan ik de inhoud van de vragen onderhouden?

In het iprox.cms onder de map ‘Algemene pagina's’ staat het paginatype ‘Paginawaardering’. Het is mogelijk om de bestaande vragen/ antwoorden aan te passen, alleen de structuurweergave en aantal vragen moet gelijk blijven.

De bedankt-teksten staan in de referentielijst 'Overall'.

Als er aanpassingen in de structuur wenselijk zijn graag contact opnemen met de iprox.servicedesk.


Algemene contactgegevens van de provincie